آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

"علی دایی کوچک" فردا آقای گل می شود؟

کاوه رضایی مهاجم نوجوانان ایران برای کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات روز شنبه و در بازی فینال با سون هیونگ – مین جدال خواهد داشت.

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: رضایی که در تاشکند و در بین کارشناسان به علی دایی کوچک معروف شده با پنج گل زده در پنج بازی یک گل از سون جیتز کره ای جلوتر است و بازی فینال می تواند مهاجم برتر از بین این دو را معرفی کند.

رضایی اولین گل خود را در بازی اول برابر بحرین زد و در بازی با ازبکستان میزبان با شوت از راه دور خود گل پیروزی بخش ایران را به ثمر رساند تا بازی 2-1 شود.

او در یکچهارم نهایی برابر سوریه در یازده دقیقه پایانی دوبار تور دروازه حربف را لرزاند تا برد 2-0 ایران به ثبت برسد. ستاره ایران در نیمه نهایی هم در وقت تلف شده پنجمین گلش را برابر امارات به ثمر رساند. هرچند در ابتدا این گل به نام علی حیدری به ثبت رسیده بود.

سون هم در برد 5-2 کره مقابل هند سریال خود را آغاز کرد و در پیروزی 9-0 مقابل اندونزی رکورد خود را به 3 رساند. او در مصاف با ازبکستان در یکچهارم 4 گله شد و اینک در کنار فهد سلیم اماراتی و تاکومی میایوشی ژاپنی قرار دارد.

در لیست گلزنان بازیها کره جنوبی سه نفر راهم در ردیف سه گله ها دارد. لی جونگ هو که در بازی فینال محروم است، چانگ وو و لی چانگ گلزنان دیگر گلزنان برتر کره جنوبی هستند.

رضایی در کنار لی جونگ هو، تاکاشی اوسامی وسلیم نامزد بهترین بازیکن مسابقات ( عنوان بهترین بازیکن عبدالله الدبال ) نیز هستند.

کره علیرغم گرفتن چهار کارت زدر در طول مسابقات نامزد جایزه اخلاق هم هست اگرچه ایران با محرومیت ایمان شیرازی که در یکچهارم نهایی کارت قرمز گرفته بود از این فهرست خارج است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد