آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

به گزارش ای اف سی

تهران – در روز بازگشت علی کریمی نود و پنجهزار طرفدار پرسپولیسی به استادیوم آزادی آمدند و با پیروزی برابر پگاه برای دیدار دربی روحیه گرفتند.

پنجشنبه شب پرسپولیس در هفته هشتم بازیهای لیگ 2-0 پگاه گیلان را شکت داد تا با برق، پیکان و ذوب آهن در امتیاز 14 برابر شود و در جای سوم جدول بایستد.

کریم باقری در دقیقه 35 و ابراهیم توره در دقیقه 78 گل های پرسپولیس را به ثمر رساند و درنهایت بعد از خراب کردن دوپنالتی پرسپولیسی ها با همین نتیجه به استقبال دربی رفتند.

به گزارش فارس افشین قطبی بعد از بازی به خبرنگاران گفت : " پرسپولیس برای دیدار بعدی نیاز به ترمیم‌هایی دارد، هرچند فکر می‌کنم هواداران از این پیروزی راضی بودند زیرا سه متیاز را کسب کردیم".

و درباره حضور علی کریمی گفت : "هواداران چند سالی بود او را ندیده بودند. هنگامی که با پیراهن پرسپولیس وارد میدان شد، جوی در ورزشگاه آزادی حاکم شد که هرگز آن صحنه را فراموش نخواهم کرد. از عملکردش راضی هستم زیرا مدت نسبتا طولانی است که از میادین به دور است".

سرمربی پرسپولیس با اشاره به دربی گفت: "بازی با استقلال همیشه حساسیت خاص خود را داشته است. در دو دیدار اخیر که به عنوان مربی برابر این تیم بازی کردم، کیفیت لازم را نداشتیم، اما این بار برای کسب سه امتیاز دربی را آغاز می‌کنیم چون هواداران انتظار زیادی از ما دارند".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد