آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

کریمی: از بازی‌ام مقابل پگاه راضی نیستم


علی کریمی گفت: از عملکردم مقابل پگاه راضی نبودم اما، روز به روز بهتر می‌شوم.

علی کریمی پس از انجام نخستین بازی خود با پیراهن تیم پرسپولیس در لیگ هشتم اظهار کرد: از عملکردم در دیدار برابر پگاه راضی نیستم. در هر صورت این نخستین بازی من برای پرسپولیس بود و معتقدم در بازی‌های آینده با سایر نفرات بهتر هماهنگ می‌شوم.

علی کریمی افزود: در هر صورت سه امتیاز این بازی برای پرسپولیس بسیار مهم بود که خوشبختانه توانستیم آن را بدست آوریم.

کریمی درباره‌ی تشویق‌های مکرر تماشاگران نیز گفت: تماشاگران همواره به من لطف دارند و بسیار خوشحالم که در یک مسابقه این تعداد تماشاگر برای تماشای بازی پرسپولیس آمده است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در بازی بعدی بهترین عملکرد را داشته باشم. فضای ورزشگاه آزادی همواره جالب بوده است و حضور این تعداد تماشاگر برای یک بازی پرسپولیس جای تعجب و البته شادی بسیاری دارد و مهمتر از آن این بود که ما این تماشاگران خوب را با خوشحالی به خانه فرستادیم.

کریمی درباره‌ی بازی پرسپولیس مقابل استقلال نیز گفت: هیچ‌گاه برای این بازی کری نمی‌خوانم، استقلال رقیب همیشگی پرسپولیس است و همواره داربی تهران اهمیت داشته است. امیدوارم این بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند از کار دربیاید و هر کس بهتر بازی کند پیروز خواهد شد.

وی افزود: خاصیت بازی‌های داربی این است که هر تیمی بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کند، پیروز می‌شود. این داربی نیز مانند بازی‌های سال گذشته است اما، شاید اهمیت نتیجه‌ی آن به خصوص برای هواداران بیشتر باشد. من نمی‌توانم نتیجه‌ را پیش‌بینی کنم اما، امیدوارم هر تیمی که شایستگی پیروزی را دارد، سه امتیاز این بازی را بدست آورد.

علی‌ کریمی درباره‌ی انجام ندادن حرکات تکنیکی در بازی مقابل پگاه نیز گفت: در هر صورت تلاشم این بود تا در خدمت تیم باشم. هر جا که لازم بود دریبل زدم و هر جا هم که لازم بود بازی یک ضرب، دو ضرب انجام دادم.

علی کریمی درباره‌ی قرار گرفتن در جو ورزشگاه آزادی پس از سال‌ها نیز گفت: 8، 9 سال بود که این فضا را تجربه نکرده بودم و بازی مقابل پگاه برایم بسیار خاطره‌انگیز بود.

وی درباره‌ی تفاوت تیم پرسپولیس با تیمی که او سال‌های قبل در آن بازی می‌کرد، گفت: در هر صورت اکنون بازیکنان تیم جوان‌تر از آن موقع هستند و میانگین سنی تیم پایین‌تر است، با این حال همان طور که در آن زمان بازیکنان مطرح و بسیار خوبی در پرسپولیس حضور داشتند، اکنون نیز در گذر زمان بازیکنان سطح بالایی در پرسپولیس بازی می‌کنند.

علی کریمی درباره‌ی احتمال بازگشتش به تیم ملی ایران نیز به خبرنگار ایسنا گفت: به تیم ملی فکر نمی‌کنم و تمام تلاشم این است بهترین بازی‌های ممکن را برای پرسپولیس انجام دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد