آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

تیم ملی تا لب مساوی رفت

"دایی" مترجم سرمربی کره‌شمالی شد!
کیم جونگ هون: شرایط سختی در تهران داشتیم

بازی باید یک‌بریک تمام می‌شد

کنفرانس مطبوعاتی ‌"کیم جونگ هون"، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

 در حالی که از سوی فدراسیون فوتبال یک مترجم برای ترجمه سرمربی تیم ملی کره شمالی انتخاب شده بود، دایی مجبور شد خودش صحبت‌های مربی کره‌شمالی را ترجمه کند. ضعف مترجم سرانجام موجب شد که یکی از خبرنگاران ادامه صحبت‌های سرمربی کره‌شمالی را به فارسی برگرداند.

سرمربی تیم ملی کره‌شمالی درمورد بازی با ایران گفت:‌ ایران تیم بسیار قدرتمندی است ما بازی دشواری برابر این تیم داشتیم به اعتقادم باید بازی با نتیجه یک بر یک به پایان می‌رسید. شرایط سختی در تهران داشتیم.

وی افزود: در بازی با ایران فرصت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم گلزنی کنیم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم.

علی کفاشیان:
می‌توانیم به جام‌جهانی صعود کنیم
بازگشت "علی‌کریمی" به دایی مربوط است

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران نشان داد که توانایی صعود به جام جهانی را دارد.

علی کفاشیان اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی در بازی امروز داشت و توانست سه امتیاز بازی را بدست آورد، معتقدیم که تیم ملی ایران می‌تواند به جام جهانی راه پیدا کند و بازیکنان ایران با بازی خوبی که امروز انجام دادند توان شکست امارات را خواهند داشت.

کفاشیان با اشاره به بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در مقابل کویت پیش از بازی مقابل امارات نیز گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی کویت و نزدیکی آن به امارات معتقدیم این بازی برای تیم ملی بسیار مفید خواهد بود.

کفاشیان درباره‌ی موفقیت تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: عملکرد بازیکنان فوتسال ایران بسیار درخشان و شایسته تقدیر بود آنها بسیار خوب کار کردند و در آخرین لحظات موفقیت را از دست دادند. بی‌تردید در آینده نیز تیم های ملی ایران که به جام جهانی می روند باید همانند فوتسال بدرخشند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ی صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی نیز گفت: عملکرد تیم ملی نوجوانان بسیار خوب بود، این تیم نشان داد که شایستگی های بسیار زیادی دارد به خصوصا که با اقتدار تا فینال پیش رفت.

البته ما اعتقاد داریم که تیم ملی جوانان ایران نیز 20 روز دیگر در عربستان صعودش به جام جهانی جوانان قطعی می‌کند.

کفاشیان درباره‌ی احتمال بازگشت علی کریمی به تیم ملی نیز گفت: این موضوع به کادرفنی تیم ملی مربوط است.

وی افزود: در بازی امروز طبیعی بود که با توجه به اینکه بازیکنان به تازگی در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند تا اندازی ناهماهنگی دیده شود. با این حال معتقدم تیم ملی بازی به بازی بهتر می‌شود. هرچند معتقدم که تیم ملی در بازی خارج از خانه بهتر کار خواهیم کرد.

علی‌آبادی:
تیم ملی می‌توانست بهتر بازی کند
امیدواریم در پنج رده‌ی فوتبال جهانی شویم
تیم ملی نشان داد که می‌تواند به جام جهانی برود

رییس سازمان تربیت‌بدنی گفت: امیدواریم تیم‌های ملی فوتبال در پنج رده در جام جهانی حاضر باشند.

محمد علی‌آبادی رییس سازمان تربی بدنی پس از تماشای بازی ایران با کره‌ی شمالی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در مجموع تیم ملی فوتبال ایران خوب کار کرد اما تصور می کنم در بعضی از زمان‌ها بازیکنان ما حریف را جدی نگرفتند و معتقدم می‌توانستیم بازی بهتری انجام داده و با حرکات و نفوذهای بیشتر مقابل کره نتیجه بگیریم.

البته ما به سعود تیم ملی ایران به جام جهانی امید داریم و با توجه به اینکه امیدمان به خدا است هیچ‌گاه ناامید نمی‌شویم

علی‌آبادی درباره‌ی درخشش تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: انصافا کار تیم ملی فوتسال عالی بود و بازیکنان با تمام و جودشان مایع گذاشتند. تیم ملی فوتسال ظرفیت‌ها و قدرت خود را نشان داد به خصوص در بازی مقابل ایتالیا که نایب قهرمان جهان است تا آخرین لحظه بازی پایاپای را انجام داد و در پنجاه ثانیه‌ی آخر گل را دریافت کرد با این حال عملکرد تیم ملی فوتسال بسیار زیبا بود و از ارزش‌های بازیکنان این تیم کاسته نمی‌شود.

علی‌آبادی خاطر نشان کرد: بی تردید با نمایشی که تیم ملی فوتسال داشت در آینده حضور ایران در جمع چهار تیم برتر فوتسال جهان دور از دسترس نخواهد بود. تیمی که به آن شکل با اسپانیا و ایتالیا مساوی می‌کند از برزیل تنها یک گل می‌خورد و اروگوئه را شکست می‌دهد، مشخص است که این شایستگی را دارد.

علی‌آبادی درباره‌ی حضور پنج رده‌ی سنی فوتبال کشور در جام جهانی نیز گفت: در هر صورت به خدا توکل می‌کنیم و همه‌ چیز را نیز به خدا واگذار کرده‌ایم، بسیار خوشحالم که در فدراسیون فوتبال همه چیز بر اساس برنامه‌ها پیش می‌رود و امیدواریم در پنج رده جهانی شویم که البته فوتبال ساحلی، فوتسال و تیم نوجوانان این کار را انجام داده‌اند و با کار کارشناسی که صورت گرفته است تیم ملی جوانان ایران نیز به امید خدا به جام جهانی خواهد کرد و با این بازی‌هایی که از تیم ملی بزرگسالان دیده‌ایم از جمله کسب نتیجه‌ی مساوی در بازی مقابل عربستان که کار چندان آسانی نیست و همچنین پیروزی مقابل کره‌ی شمالی که البته می‌توانست با شرایط بهتری به دست بیاید تیم ملی ایران نیز نشان داد که می‌تواند به جام جهانی راه پیدا کند.

رییس سازمان تربیت بدنی درباره‌ی حق پخش تلویزیونی نیز گفت: سازمان ورزش ایران برای یک ساعت و نیم برگزاری مسابقات و هم‌چنین مجموع‌های ورزشی زیر نظر سازمان هزینه‌های بسیار سنگینی انجام می‌دهد، حق پخش جزء حقوق فوتبال است و ما نباید اجازه دهیم افرادی در خارج از مرزهای کشور در این زمینه تصمیم گیری کنند. بحث حق پخش موضوع بسیار ساده‌یی که رییس جمهور در جلسه‌یی یک ربع آن را حل کرد. امیدوارم با توجه‌یی که ضرغامی به ورزش کشور دارد این موضوع نیز به زودی حل شود.

رییس سازمان تربیت بدنی درباره‌ی عملکرد تیم ملی نوجوانان نیز گفت: تیم ملی نوجوانان ایران نیز بسیار عالی بود و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. آنها بیشترین گل را به ثمر رساندند و با یک تاکتیک خوب به نتیجه رسیدند؛ بی‌تردید پاداشی خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

علی‌آبادی درباره‌ی عدم استفاده‌ی تیم ملی نوجوانان از بازیکنان صغرسن نیز گفت: ما این موضوع و همچنین بحث کنترل دوپینگ را به فدراسیون ها واگذار کرده‌ایم و در این زمینه دستورات لازم را صادر کرده‌ایم و بی تردید از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

وی درباره‌ی حل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نیز گفت: فدراسیون فوتبال با داشتن 18 تیم از جمله‌ فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان هزینه‌های بسیار سنگینی دارد که امیدواریم با تامین بخشی از این هزینه‌ها توسط سازمان تربیت بدنی و بخشی دیگری از آن توسط فدراسیون فوتبال مسائل مالی این فدراسیون نیز حل شود.

مهدوی‌کیا:
خوشحالم سه امتیاز را کسب کردیم

همیشه به بازی در تیم ملی افتخار می‌کنم

بهترین بازیکن ایران برابر کره‌شمالی گفت: بازی فوق‌العاده حساسی بود و خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم.

 مهدی مهدوی‌کیا در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مهمی را از این بازی کسب کنیم. نمایش‌مان در این دیدار حساب شده بود و با سه امتیازی که کسب کردیم به آینده امیدوارتر شدیم.

وی درباره بازگشتش به تیم ملی با گل مهمش گفت: من همیشه به بازی در تیم ملی افتخار می‌کنم و هر زمان که به تیم ملی دعوت شدم با افتخار برای آن بازی کردم، امروز هم خوشحال هستم که توانستم مانند دیگر بازیکنان نقشی در پیروزی تیم ملی داشته باشم.

جواد نکونام:
4 امتیاز ذخیره خوبی است
می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

زننده‌ی گل دوم ایران برابر کره‌شمالی گفت: کسب چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی می‌تواند ذخیره خوبی برای تیم ملی ایران باشد.

 جواد نکونام در جمع خبرنگاران گفت: خدا رو شکر توانستیم در بازی دشوار برابر کره‌شمالی به سه امتیاز کامل بازی دست یابیم. بیشتر زمان بازی در اختیار تیم ما بود و بعد از گل دوم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به کره‌شمالی بزنیم.

وی افزود: بعد از گل دومی که به ثمر رسانیدم کره‌شمالی چیزی برای از دست دادن نداشت، بنابراین آن‌ها ما را تحت فشار قرار دادند که گلی هم که دریافت کردیم به دلیل همین فشار بود.

وی با اشاره به بازی با عربستان گفت: یک امتیازی که در ریاض کسب کردیم ارزشش را در روز آخر مسابقات نشان خواهد داد، اگر بتوانیم امارات را در خانه‌اش شکست دهیم مطمئن باشید بیش از پایان مسابقات صعود‌مان را قطعی خواهیم کرد.

نکونام درباره‌ی گلی که به ثمر رساند،‌گفت: خوشحالم که توانستم کار دیگر بازیکنان را تکمیل کنم امیدوارم کسب چنین نتایجی دربازی‌های آینده ادامه داشته باشد.

بازیکن ایرانی اوساسونا درباره‌ی اخراج سیگاندا و حضور کاماچو در این تیم گفت: رفتن سیگاندا اتفاق خیلی بدی بود چنین اتفاقی را انتظار نداشتم و زمانی که در ایران بودم این خبر را شنیدم با این حال تمام تلاشم را می‌کنم به روندی که در پیش گرفتم ادامه دهم.

ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی:
از سه امتیاز خوشحالیم، اما از بازی بازیکنان نه!
حرف‌های زیادی درباره وضعیت فنی تیم ملی خواهم زد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین گفت: نتیجه‌ی بازی تیم ملی خوب بود اما، عملکرد این تیم راضی کننده نبود.

ناصر حجازی اظهار کرد: معتقدم تیم ملی به سه امتیاز این بازی نیاز داشت که خوشبختانه آن را بدست آورد. به نظرمن باید از سه امتیاز این بازی بسیار خوشحال باشیم اما، از عملکرد بازیکنان زیاد نمی‌توان راضی بود.

وی افزود: تیم ملی نشان داد که به کار بیشتری نیاز داد و من در آینده حرف‌های بیشتری درباره‌ی وضعیت فنی تیم ملی خواهم زد.

حجازی هم‌چنین با رد شایعه حضورش در کمیته‌ی فنی باشگاه استقلال تهران گفت: هنوز برای این کار بسیار جوان هستم و در کمیته‌ی فنی باشگاه استقلال حضور ندارم.

حبیب‌کاشانی در استادیوم آزادی:
تیم ملی امارات را هم شکست می‌دهیم
اطمینان دارم پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ است

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی ارزشمند مقابل کره‌ی شمالی گامی بزرگی به سوی موفقیت برداشت.

حبیب کاشانی  اظهار کرد: این برد را به ملت عزیز ایران و کادر فنی تیم ملی تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم این روند حفظ شود و تیم ملی به جام جهانی صعود کند. من به عنوان یک عضو کوچک خانواده‌ی ورزش کشور وظیفه داشتم در این مسابقه حاضر شوم و از اینکه تیم ملی ایران با این برد گام خوبی به سوی موفقیت برداشت بسیار خوشحالم.

کاشانی خاطر نشان کرد: تصور می‌کنم تیم ملی ایران به سه امتیاز این بازی نیاز داشت که خوشبختانه آن را کسب کرد و امیدوارم با کسب یک پیروزی دیگر در مقابل امارات روند سعودی تیم ملی هم‌چنان ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: شاید برخی از بازیکنان برای نخستین بار بود که در ترکیب تیم ملی قرار می‌گرفتند و بی تردید هماهنگی لازم میان بازیکنان نیاز به زمان و کار بیشتری دارد، با این حال معتقدم اگر همین روند حفظ شود تیم ملی ایران در بازی مقابل تیم امارات نیز پیروز خواهد شد.

کاشانی افزود: در حال حاضر دیگر در عرصه فوتبال فعالیت نمی‌کنم و در شورای شهر در خدمت مردم هستم.

مدیرعامل سابق پرسیپولیس درباره‌ی وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و به هر حال تمامی ستاره‌های فوتبال ایران امسال در پرسپولیس جمع شده‌اند. معتقدم کار مدیریتی و فنی پرسپولیس بسیار خوب است و اطمینان دارم پرسپولیس در این فصل نیز مانند سال گذشته قهرمانی لیگ برتر را بدست می‌آورد و با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افتخار دیگری برای ایران خواهد افزود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد