آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

گزارش کامل بازی دیشب

این بازی از ساعت 20 شب گذشته (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 95 هزار تماشاگر با قضاوت سعید مظفری‌زاده آغاز شد.

تیم پرسپولیس در این بازی با ترکیب مهدی واعظی، مجتبی شیری، نبی‌اله باقری‌ها، فرانک آتسو، مسعود زارعی، کریم باقری، پژمان نوری، مازیار زارع، ایوان پتروویچ، ابراهیم توره و علی کریمی به میدان رفت.

در ابتدای این دیدار دو تیم به محک یکدیگر پرداختند اما رفته رفته این پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفته و موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کرد.

پرسپولیس در دقیقه 8 بازی فرصت مناسبی در یک ضربه ایستگاهی بدست آورد که پتروویچ ضربه خطرناکی به سمت دروازه زد اما دروازه‌بان پگاه این توپ را دفع کرد. شبیه همین موقعیت را کریم باقری در دقیقه 18 از دست داد اما موقعیت‌های پی در پی پرسپولیس سرانجام در دقیقه 35 ثمر داد و باقری با پاس ابراهیم توره که از جناح چپ دریافت کرد، با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه پرسپولیس حملاتش را ادامه داد و در خطرناک‌ترین صحنه ابراهیم توره در دقیقه 40 گلی را به ثمر رساند که داور بازی او را آفساید اعلام کرد؛ در مقابل بازیکنان تیم پگاه نیز بیشتر به ضدحملات می‌اندیشیدند و موقعیت‌هایی را نیز به دست آوردند که مهدی واعظی آنها را دفع کرد.

بازی در اوایل نیمه دوم با حملات ابتدایی پگاه همراه بود؛ آنها موقعیت‌هایی را در دقایق 48 و 56 توسط بهنام افشه و چاووشی بدست آوردند که با بدشانسی‌شان از دست رفت. اما پرسپولیسی‌ها رفته رفته باز هم توپ و میدان را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 66 یک پنالتی را با خطایی که مدافعین پگاه روی ابراهیم توره انجام دادند، بدست آورند؛ کریم باقری در این موقعیت در حالی که تماشاچیان یک‌صدا علی کریمی را تشویق می‌کردند، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد اما کمک‌داور خطای دروازه‌بان پگاه را گرفت تا ضربه تکرار شود؛ باقری در دومین فرصت نیز توپ را به تیرک دروازه زد تا سرانجام این موقعیت برای قرمز‌پوشان از دست برود.

در ادامه بازی حملات بی‌وقفه پرسپولیس همچنان ادامه داشت تا اینکه بالاخره در دقیقه 79 ابراهیم توره توانست در یک ارسال از کرنر با ضربه سر دروازه پگاه را برای دومین بار باز کند.

بازی پس از این دو گل بازهم با فرصت‌های گلزنی بیشتری برای پرسپولیس همراه بود و پگاه تنها در لحظات پایانی ضد حملات خطرناکی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد که سودی برای آنها نداشت و بازی با حساب دو بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

در این بازی افشین قطبی در نیمه دوم سپهر حیدری، علیرضا محمد و سیدمحمد علوی را به ترتیب به جای نبی‌اله باقری‌ها، مسعود زارعی و کریم باقری به میدان فرستاد.

در مقابل تیم پگاه نیز سیامک فراهانی، حسین ملکی و مهدی آقازاده را به ترتیب با رضا نیک‌نظر، رضا مهدوی و افشین چاووشی تعویض کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد