آلبالو

همه جوره

آلبالو

همه جوره

استقلال باخت را با برد عوض

تیم فوتبال استقلال تهران دیشب در چهار چوب جام حذفی در حالی که یک بر صفر از تیم راه آهن شهر ری باخته بود توانست با زدن دو گل دیگر روحیه ی خود را برای داربی جمعه وبازی با پرسپولیس تقویت کند.

قلعه‌نویی:

سه امتیاز پیش از داربی بسیار با ارزش بود

امیر قلعه نویی گفت: در آستانه داربی تهران، سه امتیاز بازی مقابل راه‌آهن بسیار باارزش بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از برتری دو بر یک در دیدار مقابل راه‌آهن گفت: این دیدار، دشوارترین بازی استقلال بود و به داوود مهابادی به دلیل بازی خوب تیمش تبریک می‌گویم. راه‌آهن مستحق این شکست نبود اما، استقلال نیز بسیار خوب بازی کرد و خدا را شکر می‌کنم که پیش از داربی تهران این سه امتیاز با ارزش را بدست آوردیم.

وی افزود: این بازی فراز و نشیب‌های بسیاری داشت، بازیکنان استقلال پس از دریافت گل تنها 10 دقیقه همان استقلال واقعی شدند که انتظارش می‌رود و توانستند دو گل به ثمر برسانند.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: در نیمه دوم بازی لایه‌های دفاعی را افزایش دادیم چرا که می‌دانستیم راه‌آهن حریف خطرناکی است، با این حال فرصت گلزنی به حریف ندادیم و بر روی ضد حمله نیز موقعیت‌هایی داشتیم که با بی‌دقتی بازیکنان از دست رفت.

قلعه‌نویی درباره نیمکت نشینی مجتبی جباری در ابتدای بازی نیز گفت: این تصمیم کادرفنی بود.

وی درباره داربی روز جمعه تهران نیز اظهار کرد: اجازه دهید 24 ساعت از بازی راه‌آهن بگذرد و خستگی ما برطرف شود، بعد درباره داربی صحبت کنید. با این حال داربی همواره شرایط مخصوص به خود را دارد، هر چند که معتقدم بازی مقابل پرسپولیس، آسان‌تر از بازی برابر راه‌آهن است. چرا که در داربی بازیکنان خود وظیفه‌شان را می‌دانند و کادرفنی مشکل چندانی ندارد. ما باید تنها کمی بر روی مسایل روحی و روانی و فنی مربوط به این بازی کار کنیم، اما بازیکنان به اندازه کافی انگیزه و تلاش لازم را برای این بازی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، زمانی که خبرنگاری گفت "یک سوال فنی درباره عملکرد نه چندان خوب استقلال مقابل راه‌آهن دارم" قلعه‌نویی در پاسخ گفت: من که مربی نیستم تا فنی جواب دهم، در هر صورت بازیکنان استقلال طی هفته گذشته در باد پیروزی شش بر صفر خوابیده بودند، همان طور که گفتم تنها 10 دقیقه استقلال واقعی را دیدیم، البته با اینکه در نیمه دوم به دنبال حفظ نتیجه بودیم و بازی خوبی انجام ندادیم اما، راه‌آهن نیز فرصت گلزنی بدست نیاورد.

وی افزود: در هر صورت معتقدم بازیکنان استقلال باید نگرش خود را تغییر دهند و درک کنند که در یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنند، در واقع مشکل ما همین تغییر نگرش بازیکنان است.

قلعه‌نویی در پایان با تقدیر از محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: تنها دو سال در راه‌آهن بازی کردم، با این حال این باشگاه از من تقدیر کرد اما، 18 سال است که در باشگاه استقلال هستم و دو پای خود را برای این باشگاه داده‌ام اما، عده‌ای می‌گویند که قلعه‌نویی استقلالی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد